LIIMA & NESTE-TESTERIT SAAPUVAT VALIKOIMAAN MARRASKUUSSA
oon käyttäny tätä teidän bonderia jo pitkään ja ihan lemppari! ei ärsytä silmiä. :) onneksi korkki korjattiin niin ei valuta enää
Hyvä tuote, helpotti pysyvyyden kanssa paljon<3
Käytin kesän ajan ja tykkäsin. Diivaliima syksyllä ja talvella itelle parempi :)
Kaunis ja hyvä käyttää, korkki pitää nyt hyvin ja muutenkin itselle sopiva tuote. :)